Proceduri Imprimare

Sunt o serie întreagă de proceduri care le puteţi aplica pentru a reduce riscul tranzacţionării online. Vă rugăm să luaţi în considerare procedurile de mai jos şi să le adaptaţi specificului afacerii dvs.

  • Definirea riscului dvs - identificarea vulnerabilităţilor afacerii dvs
  • Aprobarea tranzacţiilor - identificarea comenzilor care pot fi livrate şi care trebuiesc verificate suplimentar
  • Reacţia la alerte - reacţie rapidă la alerte
  • Filtre antifraudă - bannarea adreselor de IP suspecte, a adreselor de email, etc
  • Metode de plată - metodele de plată pot varia în funcţie de riscurile asumate
  • Înregistrarea clienţilor - cunoaşterea clienţilor dvs
  • Proceduri de livrare - ce ar trebui să faceţi înainte de a livra produsele
  • Avertizare pe site - avertizări antifraudă incluse pe site
  • Comunicare - informarea clienţilor